Stoke - Tottenham

 
Nu är Stoke - Tottenham matchen slut. Tottenham spelade bra vid första halvlek, efter första halvleken stod det 2-1 åt Tottenham. I andra halvleken spelade Stoke dubbelt bättre än Tottenham och det skulle inte förvånat mig om det skulle stå 3-2 åt Stoke. Men Stoke hade otur och fick tyvärr inga mål i andra halvek, men vid 90:onde minuten så fick de faktiskt ett solklart mål. Men tyvärr såg domarna inte att det blev mål så matchen slutade till sist 2-1. Stoke fans är kanske mycket arga nu, jag blev ganska besviken för jag ville att bästa laget skulle vinna och bästa laget tyckte jag var Stoke, de hade fler målchanser och spelade mycket, mycket bättre. Men sånt är livet, i fotboll är det bara domarna som bestämmer och råkar de se fel, så blir det fel, men är endå ganska glad för ikväll är det en fotbollskväll med massor med matcher! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0