Det här var bästa lösningen eftersom coachen inte vill ha mig

Foto: Scanpix
Zlatan går till Milan och lämnar Barcelona.
- Det här var bästa lösningen eftersom coachen (Guardiola) inte vill ha mig.

Flytten från Barcelona till Milan är nu klar, det blir Milan som är ibrahimovics nya klubb.
Zlatan säger själv att han kommer till en av världens bästa klubbar och att han vill vinna alla trofeer med Milan.

Zlatan fick frågan om han kunde tänka sig komma tillbaka till Barcelona om Guardiola lämnade Barca.
- Det vill jag inte svara på, var svaret från Zlatan.

Zlatan har sagt att Guardiola bara pratat med honom 2 gånger det senaste halvåret.
- När jag kom in i ett rum, så gick han. Han kanske var rädd för mig.

Nu hoppas vi att det går bättre för honom med hans nya tränare, Massimiliano Allegri.


Kommentarer
Postat av: konrado99ss

Bra blogg

2010-08-30 @ 17:19:42
Postat av: Albin

Synd att du lämnar barca zlatan inte ditt fel ändå guardiola erkänner ändå att han har gjort fel

men nu spelar du i milan och du behöver ej bry dig om BARCA

2010-09-04 @ 17:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0